ЕДНА ГОДИНА!!

април 24, 2017

Официално блога ми  е на ГОДИНКА ХОРА, ДАЙТЕ ПЕТ!!
( чувствам се като горда майка )
Резултат с изображение за blog anniversary
Както и да е, начина по който отпразнуваме това невероятно и вълнуващо събитие е чрез новите друшки на малко невнимателното ми забравящо дете (т.е имам нов темплате ако не се забалязва). Не знам колко е по-добър от предния, но от отдавна исках да го смяня само дето съм забравила колко пипкава работа е това, особено с моя перфекционизъм. Вероятно в бъдеще ще има добавя и променя много от основните части, но за момента просто нямам търпението, времето и енергията да го правя(занимавах се и събота и неделя по сигурно 5-6 часа на ден... минах през сигурно 20 темплета като настройвах, оправях, кодове променях и това е доказателство, че надеждата умира последна). Това, което исках да кажа обаче е че изглеждането на малкото ми детенце ще се промени със сигурност не само като стил, а и като пълнеж т.е. ще се опитам да пиша повече и да спра да бъда толкова неорганизирано и забравящо лайно.
 Очаквйте ме с още един нов пост още тази седмица, който ще бъде за световно известна и призната книга, за която ще се радвам да чуя мнението ви.

You Might Also Like

0 коментара