The knick = my love

февруари 10, 2017

Резултат с изображение за the knickТова е вероятно най-добрият сериал, който съм гледала от доста време, честно!
 Вчера се изкуших да драсна едно ревю, но беше късно, а аз се опитвам да създам в себе си една любов към сутрините така, че затова ревюто го получавате сега.
 Накратко:"The knick"(Хирургът) e един от набиращите популярност сериали, чието действие се развива в Ню Йорк в началото на 20 век в една болница. Основно действието следва персонала на болницата, като всички те и многото им демони показват, че хората не са само добри или зли докато лекуват пациенти от най-различни неща и убиват прасета за да експериментират. От една страна искам да ви спойлна, защото знам, че такова резюме не е много убедително, но от друга не искам да ви развалям преживяването и наистина повярвайте ми заслужава си гледането!
 Както обикновено ми се иска да започна с нещо негативно, но не мога да измъдря абсолютно нищо. Има няколко неща, които ми се въртят в главата, но те с по-скоро прищевки на зрителя, а не проблеми на сериала тъй че няма да бъдат споменати в този параграф.
 Какво му харесах обаче, това ще бъде един дълъг абазац от сега ви казвам.
 Първо историята-  много ми хареса как са създали времето, в което се развива действето. По-голямата част се възхищавах на истинността на декорите и говора на актьорите. Също са се съобразили със съитията случили се по това време, което е люс защото означава, че научих нещо!
Резултат с изображение за the knick Второ като казах актьорите, тук можете да намерите всякакви герои- от пристрастени към кокаин/хероин и лъжещи монахини до дами от аристокрацията, мафиотски босове и глупаци влюбени в проститутки- героите са във всеки цвят на гамата и не мога да кажа колко щастлива ме прави това. Едно от най-положитените качества на този сериал за мен е голямата палитра от хорски съдби, които ми даде на разположение и за пример. Нито един герои не е направен само добър/лош, но всички биха могли да те накарат да им съчувстваш и беснееш заради тяхната неправда.
 Това ме води на третият плюс- начина, по който са предадени емоциите и създадени проблемите. Виждаме как всички се сблъскват с проблеми, бих казала актуални и днес и се опитват да ги разрешат според мисленето и погледа си. Всички емоции, което тези хора предаваха играейки стигнаха до мен, всички.
Резултат с изображение за watch it gifs Като цяло сериалът си заслужава времето и го препоръчвам на всички търсещи нещо ново, защото мисля че ще ви хареса, ако не здраве да е!
 Това е от мен, ще пиша скоро отново (вижте,че пиша за втори път този месец вее) и ви пожелавам приятно прекарване на останалата част от ваканцията!(съчувствам ви, аз съм на училище чак другата седмица...защото съм на ски и ще се опитвам да се преборя с параноята си от падане по склонове и лек, ама лек страх от височини!)
П.С. Това е писано в понеделник вечерта и трябваше да го пусна тогава, но забравих да го редактирам вечерта и после нямах хубав интернет затова го получавате сега.

You Might Also Like

0 коментара