October wrap up

ноември 03, 2016

Резултат с изображение за october wrap up

И още един месец се изниза някакси (Коледа е другия месец), коетто аз изобщо не усетих и не осъзнах кога стана, защото ако бях този пост нямаше да го пиша сега. Както и да е имам чувството, че това беше доста продуктивен месец за мен. Като започна с оценки, мина  през статуса ми на социална пеперудка и приключа с блога ми. Това може да не е много явно, особено с последното, но ще се изненадате да разберете, че имах подготвени още поне 4-5 поста, просто един път ме мързеше та едва гледах, другия трябваше да се занимавам с училищни неща, абе основно все ми се спеше/ мързеше та си намирах друга работа.
 Нов месец, ново начало (защо ли това ми напомня на ония мизерни обещания на Нова година дето никой не спазва!?!) да се надяваме, че някакси най-накрая ще се наспа и ще науча значението на думата организация и на термина- разпределяне на времето. А дано!
Аз малко се отнесох, за което съжалявам, та книгите, които прочетох този месец:
1." Crooked kingdom"-ревю тук
2."Made you up"- Това трябваше да има ревю, ноо защо?!? Както и да е, книгата беше интересна като идея и герои. Даже мога да кажа, че героите ми бяха любимата част. Занимателно е, но не е нещо абсолютно ново и различно. Въпреки това, се радвам че успях да зърна света на едно момиче болно от шизофрения и че книгата не я съжалява по абсолютно никакъв начин, а даже я прави по-силна.
3."Three dark crowns"-ревю тук
4."Falling kingdoms"- Дори не искам да започвам, сериозно. Това е ужасно. Имах чувството, че получавам дежаву. Същото нещо ми се случи и със "Самодива" на Зуркова. Историята от където произлиза идеята е креативна и интересна и единствено това си струваше в цялата книга. Героите бяха непоносими, а сюжета повърхностен и доста основен. Ако историятаза вещиците и магията и всичко останало беше разгледана и разтворена малко повече, може би щеше да ми хареса повече. Наистина се чудя дали да чета следващата, тъй че много ще се радвам ако някой, които ги е чел ми каже дали си струва да продължавам.


You Might Also Like

0 коментара