Booktube-a thone challenge

юли 18, 2016

Както казах в по предната си публикация, относно книгите,  които ще чета на БКМ има и втори маратон, в който искам да се включа. Това както вече се подразбира от заглавието е Booktube-a tone и е един от най-известните маратони за любители на книгата. Има го всяка година и ето тук можете да разберете повече за него. Започва от днес и продължава до края на седмица, като за всеки ден имаш книга, която да прочетеш. Има седем категории и се надявам поне този маратон да успея да изпълня.


1.Книга с жълто по корицата
28603011-"Златния син" на Пиърс Браун. Тъй като наистина много харесах първата книга реших да спазя обещанието си в предната ми публикация, че възможно най-скоро ще я прочета. Тъй като едва ли ще имам време, ако не си направя искам да я прочета сега, та да не забравя за какво се случва в последствие.

12700353
2.Прочети книга след залез
-"Ме, Earl and a dying girl" тъй като не само много хора харесват тази книга, кратка е, а също и защото приятели я оожават реших най-накрая да се накарам да прочета тази уникална книга. Ще се надявам да не протече много трагично цялото четене, като основната ми цел е да разбера защо хората са толкова влюбени в нея и дали и аз бих се.

3.Прочети книга, намерена през буктюб
25905676-"Curse of the sphinx" от доста време искам да я прочета и се радвам, че най-накрая имам ситуация, която ме кара да я. Надявам се да я харесам.


4.Книга от един от любимите ми автори
28645841-"Двор от бодли и рози" на тази поредица аз още не съм прочела и първата, а вече излезе втората та реших, че е крайно време да се взема в ръци. Маас до сега не ме е разочаровала с нито една от нейните истории така че се надявам и тук да не остана разочарована.

5.Книга, която е по-стара от мен
-"Мадам Бовари" тази книга не успях да прочета в БКМ и както казак я намерих за много интересна, въпреки че е класика, а аз не съм им голям фен (с няколко изключения). Ще се постарая да я свърша този път макар че не бих възлага надежди, защото не е малка книга и въпреки, че поддържа интереса ми се чете бавно.

6.Прочети и гледай адаптацията на книга във филм
17253961-"Аз преди теб" ще прочета това заради всички положителни ревюта основно н български блогари. Знам, че голяма част от читателите и я харесаха ако не заради писането на авторката, то заради емоциалноста на романа. Също така наскоро излезе филм по нея, който е с майката на драконите от "Игра на тронове"(забравих как се казва, ама много я харесвам). Вероятно това ще бъде първата или втората книга,която ще прочета и съответно гледам филма.
27190613

7.Прочети седем книги
-"And I darken" е книга,която искам да прочета от както разбрах за нея. Плота звучи доста оригинале и интересен и наистина се надявам да е.





Общо: 2957 страници
* Нямам ни най-малката идея как ще прочета всичко това.... пожелайте ми късмет,ще ми трябва! *





You Might Also Like

0 коментара