July wrap up

август 01, 2016

Юли... не мога да реша много или малко книги прочетох. Имам чувството, че не са малко, тъй като се включих в два маратона БКМ и Booktubeathone, въпреки че не успях да завърша нито единия от двата напълно. За БКМ писах ето тук и обясних на дълго и на широко как успях да се проваля, но за Booktubeathone не ми остана никакво време. Вероятно щях да завърша Booktube-a thone, тъй като вървях доста добре въпреки големите книги, които си бях избрала. Така се случи обаче, че трябваше да пътувам точно съботата и вместо тогава да свърша с едната книга докато пътувах и да ми беше останала само една тамън за неделята, аз взех че проспах 4-те часа в автобуса и книгата ми остана точно толкова недокосната колкото в началото. Основно това е причината, че не го завърших, както и факта че дори да я бях прочела в неделя все още щях да имам една оставаща тухличка.
Независимо от двата ми провала по-голямата част от книгите,които прочетох бяха наистина интересни и си заслужаваха. Това са те: 
  • "A gathering of shadows"- V.E. Schwab- Наистина много ми хареса, което изобщо не очаквах и напълно заслужава 5 от 5.
  • "The diary of a young girl"- Anne Frank- Това изобщо не беше това, което очаквах и беше мъка да го прочета 2/5\
  • "Червен изгрев"- Пиърс Браун- Изненадващо, най-вече за мен, тази книга беше интересна, добре написана и оригинална- 4/5
  • "Шинел"- Н.В.Гогол- Интересно е, както казах в ревюто си имах чувството, че гледам филмче в главата си- 4/5
  • "The dream thieves"- Maggies Stiefvater-Това вероятно е най-голямото ми разочарование  този месец. Обожавам първата книга, но по някаква причина тази не беше кой-знае какво и не им хареса особено- 2.5-3/5
book review prestige
  • "Гнева и зората"- Рене Ахдиех- Хареса ми писането, изграждането на образите и самата история,за която не подозирах, че е съвременна версия на детска приказка до началото на втората книга. Заслужава не само целия шум около себе си, но е 4/5 звезди.
  • "The rose and the dagger"- Рене Ахдиех- Втората книга от поредицата, която все още не е излязла на български. Не се въздържах да изчакам превода, за това прочетох тази пленяваща история още на другия ден. Мисля, че на някой места е даже по-хубава от първата- 4/5
  • "Me, earl and a dying girl"-Jesse Andrews- Това е най-голямото отвращение, което съм чувала и виждала да наричат книга. Знам, че много хора я харесват и в това няма нищо лошо, но на мен просто не ми хареса изобщо. Цялата история се въртеше около едно умиращо момиче и правене на филми за нея. Това звучи сладко,нали? Трогващо даже! Е и аз това си помислих, но се оказа че е всичко друго но не и това. Тази "книга" нямаше идея, стойностни герои, начин на писане. Цялото нещо е детско, нелогично, скучно и най-вече глупаво. Надявам се, че не съм обидила никой. Това е единствено и само моето мнение по- тази тема и всички останали са напълно свободни да имат различно от него. 
book reviews united amanda peterson
  • "Двор от бодли и рози"- Сара.Дж.Маас- Не знам колко време отбивах тази прекрасна книга и най-вече не знам защо я отбивах толкова време. Маас отново не разочарова и заслужи 4/5.
  • "Двор от  мъгла и ярост"- Сара Дж. Маас- Тази прекрасна книга е една от изключенията на правилото, че втората книга в поредицата е по-скучна от първата. Маас си разбира от работата и ме накара да се влюбя в всеки един от героите й (освен Тамлин). Под секрет да ви кажа, че Рис е любовче и си го харесвам от първата книга. Няма нужда да го казвам, но 5/5 звезди.
  • "Аз преди теб"-Джоджо Мойс- Не мога да кажа, че не разбирам за какво е целия този шум около книгата и филма, но мага да кажа, че не напълно съм съгласна с него. Книгата не е нищо ново за мен, а филма не по-интересен от всеки друг- 3/5
  • "And I darken"-Kiersten White- И стигнахме до края, където ни очаква тази интересно звучаща в goodreads, но не толкова интересна книга. Имах доста високо очакване особено за главната героиня, но книгата не го достигна. Не мога да определя точно колко звезди заслужава, тъй като е някъде по средата на 3.5-4/5.

Оказа се, че съм прочела цели 12 книги, което не съм правила от отдавна, 13 ако броим факта, че прочетох "Двор от мъгли и рози" 2 пъти. не знам какво ще чета този месец, както обикновено, но с наближаването на край на ваканцията вероятно ще са книгите от списъка ми и/или дадени за домашно. Имам още около 25 плюс минус,така че  да се надяваме че август месец ше ми е още по-продуктивен.


You Might Also Like

0 коментара