Finished somehow

септември 11, 2016

Тъй като пак,отново се отнесох с писанията си в тоз блог демек напълно забравих, че не мога да имам функциониращ блог без да пиша редовно в него ще гледам тези дни да конпенсирам с няколко поста. Вероятно утре, другиден ще съм готова с "Empire of storms", а може най-накрая и да седна да напиша и ревю на "A torch against the night", тъй като като я прочетох имах много смесени чувства и наистина не знаех какво точно да кажа за книгата.Днес обаче, ще посветя този пост на всички поредици, които някакси съм успяла да свърша. И за да не бъде просто списък на поредици, ще имам и въпроси свързани с тях, защото иначе просто би било невероятно отегчителен пост.(не знам дали има таг съществуващ вече, който представлява нещо такова, в случай, че има чувствайте се свободни да пишете в коментарите.)

Enjoy!

1.Любима/и поредица.
-"Хари Потър" като за начало(това ще бъде много  употребяван отговор), "Steel and Stone","Кръвни връзки","Хекс Хол" и разбира се "The program".

2.Най-четена/и поредица.
-Подреждам ги според четенията- ."Хари потър"-4 или 5 пъти, не съм много сигурна "Обсидиан"-2 пъти ,"Steel and stone"- веднъж 

3.Любима книга от поредица.
-"Сребърни сенки" от "Кръвни връзки"

4.Ако можеше да си на мястото на един герой, на кого?
-Дей от "Легендата",защото е готен мотен,прави мизерии и не го хващат.

5.Серии, които не си очаквал/а да ти харесат.
-"Гневът и зората", "Адски устройства" тъй като не бях особено очарована с първата и част от втората.

6. Поредици, които препоръчваш на всеки.
- "Хари Потър"(ИЗНЕНАДА), 'The program", "Steel and stone", "Гнева и зората" и "Хрониките на Кейн" и "Разбий ме"

7.Серии, които не харесваш изобщо.
-"Да остана ли"за разлика от филма, книгата беше пълна боза, а "Паднали" беше поредицата, която ме накара да откажа всички книги свързане с ангели.

8.Поредица/и, която смяташ за подценена/надценнена. 
-Бих могла да кажа подценени поредици, ако бях свършила поне някоя от тях. Надценени според мен са "Изборът" и "Адски устройства", тъй като голяма част от читателите им ги харесват, а аз не намирам кой знае какво в нито една от двете поредици.

9.Поредици разбили сърцето ти.
-"Steel and stone"(усещам как ще я препрочета), "Хари Потър"(като умря Дъмбълдор даже ревах веднъж)


10.Най-лошата двойка в поредица/и, която си чел/а.
- Това е по-лесно от колкото мислех- Крисчън Грей и Анастейжа Стийл от "50 нюанса сиво"


11.Ако можеше да замениш някой от главните герои с друг от същата поредица, били и с кого?
-Ами в тези поредици, които съм приключила не, но в тези, които все още чета с удоволствие бих разменила един-двама.

12.Главни герои, които с удоволствие би ударила.
- Така тук не говорим за един-двама само да предупредя- Деймън от "Обсидиан", Джейс от"Реликвите на смъртните",Арчър от "Хекс Хол",Адам от "Разбий ме", Ейдриан от "Академия за вампири" и "Кръвни връзки",Миа от "Да остана ли" вероятно има и още ама ще спра до тук.

13.Колко поредици си прочел/а до сега?
- От всичките според goodreads 438 книги, които съм прочела, едва 25 от тях са изцяло завършени поредици (скоро 26),не знам да се смея ли или  да плача.

14. И за края, ако можеше в коя поредица или книга от нея би се преселил/а?
-Ми в "Хари Потър" и щях да уча в Хогуартс в момента, да му се не види. 


You Might Also Like

0 коментара