September wrap up

септември 29, 2016

Резултат с изображение за september wrap up

 Първо да се извиня за отсъствието си от този блог и до голяма степен от интернет пространството за вече почти три седмици, което стана тъй като лаптопа ми беше на наложителен ремонт. Телефона ми пък е пълен боклук, което означаваше, че нямам никакъв достъп или шанс да напиша нещо тук, тъй като аз едвам едвам успявам в месинджър да вляза.
Резултат с изображение за tumblr bookstagramКакто и да е, второто нещо е, че макар да не съм писала тук през тези 2-3 седмици прочетох около 4 книги и в момента чета още 2. Реших да не пиша всички тези ревюта за ден или два, а вместо това да ги направя направо другия месец. Това означава, че другия месец ще видите в блога ми ревю на "Кладенеца на възнесението", "Уникалната история на Мирър и Голиат", "Crooked kingdom", "Vicious" както и най-накрая на"A torch against the night". Освен всички тези пропуснати книжки, разбира се ще включа и текущите ми четения, а може би и нещо ново ако си вкарам главата в играта.
 Иначе този месец не беше изобщо натоворен за мен относно четенето. Прочела съм може би 5 или 6 книги повечето, от които може да видите в предния абзац. Тези, които не съм споменала са "Empire of storms" и "Dans le cafe de la jeunesse perdues"(В кафето на загубената младост). Няма да пиша романи сега относно всичко прочетено, защото ще намерите по един за всяка една книга със започването на септември. Това, което мога да кажа обаче е, че този месец ме влечеше фантастиката и фентъзито основно, като изключим депресантската френска книжка. От отдавна не съм имала толкова посветен месец на два сравнително близки жанра и въпреки малкия брой на книгите, се чувствам горда от себе си, че несъзнателно съм чела само един единствен жанр. 
Резултат с изображение за tumblr bookstagram Другото нещо за този месец е, че голяма част от книгите бяха много интересни и ме хванаха повече от очакваното (тук не говорим за"Empire of storms", за тва се знаешe). С малки изключения, за които ще говоря в поста си утре или вдругиден, книгите бяха с интересен плот и добре написани и ме хванаха с различните си герои.
 Сега за другия месец освен всички по-горе обещани ревюта,имам и няколко идеи за други постове,също и за неща, за които не съм писала от доста време. Така че, силно се надявам да ви харесат.

You Might Also Like

0 коментара