Познайте кой гледа...

октомври 08, 2016


  "Emerald green" или "Смарагдовозелено" на български. Честно да си кажа съм във възторг от този факт, защото търся проклетия филм откакто излезе демек 27 юни, а сега е октомври месец и все още го няма некъде на български и/или английски. Вероятно се чудите как тогава съм го гледала, не не знам немски, но знам френски и се оказа, че във френските сайтове са го качили преди 3-4 седмици. Още повече успях да гледам целият филм, на френски, без субтитри и да го разбера. Това е просто осмото чудо на света.
  Както и да е, филма беше чуден както предните два.От това, което разбрах, доста голям част от книгата беше във филма. Това е доста рядко срещано и се радвам, че не само са го направили, но и им се е получило доста добре. Също както в първият и вторият филм книгите се следват доста внимателно и това със сигурност е един плюс за продуценти те му тъй като печелят и фенове на книгата, не само почитатели на киното. Единственият ми проблем беше, че на няколко мяста се обърках много сериозно тъй като продуцентите са си позволили и малко да импровизират, но това сигурно е от френският и моят малък речник. Да не ви притеснява импровизирането им, не е нищо сериодно просто са го направили за да свържат някой части, в които по-трудно се разбира какво се случва и защо, плюс че това е филм и не всичко може да се обясни с две изречения.
  Героите са любовчета! Честно да си кажа след първият филм Янис Нев... както му е името демек Гидеон за по-просто сигурно стоя с месеци на тапета на телефона ми и му се любувах. Не мога да кажа колко струват актьорските му способности тъй като аз вече съм предубедена и оценката ми няма да е обективна, така че това остава на вас да решите. Но факта си е факт, момчето е красавец и пасва като "плесница у нос" на героя на Гидеон, по-добър едва ли щяха да намерят. Лесли е невероятна както винаги. Харесва ми, че въпреки второстепенната си роля е герой с характер, а не за фон. Гуендолин успява да предаде във филма нещо много важно за мен, а именно неловкостта на героинята си на моменти и непохватността и. Единственото нещо, което ми дойде малко в повече бяха всичките любовни обяснения. Обикновенно не си падам то такива захаросани представления и точно заради това харесвам толова много книгата- защото въпреки всичко нищо не е евтино или претрупано, захаросано и така нататък. Във филма обаче не места получих диабет. Но като цяло,  актьорите са доста добре подбрани и пасват чудесно на героите си.

Само преди да продължа, може да съм получила диабет от тях ама Гидеон и Гуени са толкова сладки и най-хубавото е, че успяват да предадът химията и във филма.
(под секрет ще ви кажа, че в момента, в които приключа с този пост ще издиря филмите на Янис и ще ги гледам всичките, не защото съм обсебена или нещо такова, просто е невероятен актьор.)
  Като цяло мисля, че е един подобаващ край. За разнообразие също така мога да кажа, че колкото обичам книгите толкова обичам и филмите и се, че като цяло ги направиха. Въпреки че, това е полседния филм, нищо няма да ме спре да гледам всичките фими на ново и да прочета книгите (така се започна и с Хари Потър). Надявам се авторката да продължи да пиши такива чудни книги, тя пише де ама на английски превод дали има никой не се замисля.



  
  

You Might Also Like

0 коментара