"Бляскавия двор"

ноември 05, 2016

 Относно тази книга имам много въпроси от рода на "Защо са я издали?","Кой е решил, че е хубава?", "Ришел Мийд...защо?". Просто останах без думи като започнах да я чета, без положителни, не мислете, че не спирах за да си обяснявам как това, което правят е глупаво, нелогични, досадно и ми лази по нервите.
Обикновено бих започнала с параграф относно автора или за какво се разказва, но сега няма да започна, защото ако има такъв параграф това означава, че дори ако не я познавате може да ви заинтересува, което ще бъде огромна грешка, тъй като книгата е всичко друго освен интересна.
  Предимно бях скептично настроена още в началото, но след пост на Теди от Books are magic ( това е поста) реших да и дам шанс. Съжалявам, обаче това просто не ми харесва в нито един аспект. Предполагам просто не е моята книга, тъй като аз съм доста придирчива към главните герои и самата книга като цяло.
  Не знам от къде да започна с това, което не ми харесва. Може би от самата история, тъй като тя беше основната причина да се хвана на въдицата, че книгата е добра. Това, което можем да прочетем на гърба на кннигата или в goodreads, когато я потърсим е нещо съвсем различно от това, което всъщност е книгата, поне това е моето впечатление за първите 103 страници, тъй като я изтърпях само до 6 глава. Препрочитам   синапсиса за да видя какво не мисля, че е така и се оказва, че аз отново имам голямо желание да прочета     Резултат с изображение за glittering court bookstagramкнигата, но нямам никакво намерение да търпя Аделейд с "несломимия и дух" или любовния триъгълник, който се заформя. Относно историята, мисля че е добра като идея, защото е нещо вече отдавна клиширано и знаещо се, но все пак тръпката си остава. Това, което не е окей е начина , по който е написана самата книга. Плюс, че от едно приключение с силна главна героиня, книгата става едномрънкана разлято на 582 страници, а от нашата "силна главна героиня" няма и следа.
 Мисля, че голяма част от читателите на тази книга се подведоха от славата на Мийд като що-годе приличен автор с добри романтични части в книгите си (на това няма как да противореча), но сякаш тук се изложи много сериозно лично за мен. Книгата няма вид на написана от известн и проспериращ автор, познаващ книжната общност, а по-скоро на написана от наивен новак мъчещ се да пробие.
Резултат с изображение за disappointed gifs  Просто съм разочарована от това. Едва ли ще я допрочета, но и това може да стане, защото ми стана интересно. Но освен нещата да се влошат друго няма да се случи.

You Might Also Like

0 коментара