Сори мотори, тук съм отново

януари 21, 2017

Резултат с изображение за tired as fuckБоржур, бонжур ще извините моето десет дневно отсъствие, но в този период в София (а едва ли и само там) се наблюдава изключително важен за растенето и развитието феномен, наречен край на срока. По тази ви предполагам напълно позната причина нямам време дори да спа 5+ часа, включително събота и неделя. Какво мрънкам, на 12 клас сигурно им е отвратително положението, а на 11 още по-зле. Лошото е, че скоро и аз ще стана 11 клас и ще трябва със скромния ми умствен капацитет, лошо чувство за хумор и непрекъснато увеличаваща се несигурност да си търсим университет, за предпочитане извън България и не много скъп. Ако е и в Канада, направо ток и жица! Пак се увлякох и празните си брътвежи, затова смело, с гордо вдигната глава пристъпвам към темата, с която ще запълня 10-те дена отсъствие от прожекторите. 
 Както казах- край на срока->оценки -> постоянни тестове -> психчни разтройства ->   прекарване на живота си в психиатрична клина;
 Дори не искам да започвам да мрънка за това колко неща имам за правене и как съм потънала до шия в разни тестове, изпитвания, презентации и тнт и тнт. А единственото нещо, което реално ме интересува е да си прочета трите, извинете четирите книги, които съм започнала или се каня да започна, защото ги чета от месец и нещо/ съм ги взела от библиотеката и ми дишат във врата да ги върна.
Резултат с изображение за the knick Също така напоследък започнах да чета разни "конспирационни", грубо казано, теории свързани с историята и това ми завзема голяма част от времето. Също гледам "Taboo" и се чудя тоз пич най-добрият или най-лошият актьор е! Също се каня да започна "The knick". Ще ви уведомя как е протекла срещата ни след това, чух добри неща ама има твърде много примери от тези "чувания", че да се довери човек на тях.
 Освен това се опитвам и да не изпадам в някви депресии и отново да започна да пиша, което както вероятно сте познали не ми се получава особено, по причини които вероятно ще ви учудат.
 За книгите, имам 11 страници от Юго и ще драсна едно ревю в момента, в който я свърша. Дай Боже скоро! Започнах Димчо Дебелянов, защото сме родени на една дата и ми хареса едно негово стихотворение, та ме заинтересува. Та за сега, дамек 10 страници, човекът ме забавлява така че се надявам до края взаимоотношенията ни да не се влошат. Ако не съм се оплакала за това, сажалявам сега ще компенсирам- трябва да прочета "Един живот" на френски. Свързано изображениеТова, което направих беше да отворя книгата, да прочета няколко страници с чудесен френски акцен и тон и да се забавлявам на невероятните си езикови способности. В последствие спрях и се опитах да съм сериозни и се оказа, че не знам дума- беше в първа глава, първи ред, пета дума... ПАС!
 Сега трябва да се връщам към губенето на ценното си време  ученето и подготовката за тестове, така че бай бай ще пиша когато мога да ви уведомя дали съм минала 10 клас или ще повтарям. Надявам се вие да минавате, вярвам във вас! ББ
Резултат с изображение за bye gif




You Might Also Like

0 коментара