Това не е пост за цели,мс

януари 04, 2017

Сигурно ви е писнало от клиширани постове в началото/края на всяка година! 

Резултат с изображение за you must be sick gifВече не искате да четете за цели, защото знаето, че едва ли ще бъдат изпълнени! Не искате да четете за цели, защото са едни и същи всяка година и това ви кара да се чудите да се смеете или да плачете! Надявате си тази година да бъде по-добра от предната и все пак като видите тези същите постове си давате сметка, че едва ли ще бъде! НЕ! За това съм тук. Да ви спася от вечни мъки и страдания и да ви помогна да върнете слънцето в мрачните си животи.
(WARNING: Препоръчително е да четете по-горният напсис като раклама на космодиск!Всичко това е написано с цел гъбаркане и смях. Не визирам никого и нямам намерение да обидя някой. ENJOY!) 
Резултат с изображение за peaky blinders
 Днес темата на монологът ми ще бъде сериалът, който тамън свърших- "Peaky Blinders". Та, бях малко скептична в началото, защото очаквах хем нещо подобно хем много по-различно, но съм доста доволна от това,което получих. Може би сте чували сериала, а може би не затова ще ви спретна едно резюме на кратко. Става въпрос за един Томас Шелби, който е кажи речи водачът на една нелегална "компания " за залагане, най-вече на конни съзтезания. Смята се за царят на всички и има огромна амбиция за бизнеса си. Общо взето представете си един сериал за италианската мафия, примерно, добавете малко повече акцент, амбиция и его и махнете малко от рязането на езици и воала- "Peaky Blinders". Сюжета не е особено оригинален, но пък интригите и стратегиите, които главният герой върти компенсират. Това, което е най-пипнато обаче са героите като цяло. Всеки персонаж е малко или много индивидуализиран,дори и да не е главен герои. Буквално виждаме как лудостта и гениалността се преплитат и вероятно това е най-интересният момент. Обожавам героите, те ме спечелиха така че ако искате малко по-сложни и интересни герои, това е за вас.
Резултат с изображение за it's cool gif Преди да завърша този пост трябва да кажа, че чета не една, е цели ДВЕ книги в момента и може да свърша някой много скоро, което означава че ще си говорим за книги, защото в този блог взехме че забравихме кво е тва. 
Надявам се да се наслаждавате на допълнителните два дена от ваканцията си и бъдете ползотворни през тях (днес съм забавна). Туй е то от мен ще чуете гласът ми пак много скоро, тъй че не тъжете.
ББ

You Might Also Like

0 коментара