Български "филм";ревю от мен за вас

януари 04, 2017

Като казах, че ще се чуем много скоро нямах предвид толкова скоро, но просто не се сдържах. Питате се какво ме е накарало да напиша ВТОРИ пост в мой блог. Това събитие, срещано само още веднъж в постовете ми  #Blogmas, но иначе невиждано и нечувано.
 Ами гледах български филм...

Тук обаче не ви говоря за "С деца на море" ,"Куче в чекмедже", "Вила Роза" или "Каръци", а за поминалогодишния проект на BTV- "11А". Не знам колко от вас са гедали дори трейлъра на този български проект, но мога да ви кажа че трейлъра е далеч по-интересен от самия филм.
По-всякакъв начин подкрепям българското кино, но това е неловък, cringe worthy, не особено логичен и смислен филм, в който явно са се опитали да вкарат малко философия и съвети за живота обаче всичко е толкова изкуствено, че единствената причина заради която го догледах беше да видя колко ще е предсказуем сюжета им. Признавам, че са се опитали да въведът някой новости (танцьорка- учителка по литература, която пие уиски в час и не се оплаква от дечицата и на разположение), но лично не съм особено впечатлена. Нито като образи, нито като история филма е нещо кой знае какво. Като причините да реша да напиша тази пост бяха диалозите им. В нито един друг български филм, а аз предимно с удоволстве гледам български, не съм виждала толкова cringe worthy диалози, които или ме карат да гледам с недоумение или да се хвана за главата. Целия филм е толкова изкуствен, толкова изкуствен как един "лош клас" се влюбва в добрата си учителка и тя ги превъзпитава. 
Само две сцени може би ми харесаха. В една тя (главната героиня) каза ясно и точно какво означава да си очител и как да го постигнеш и другата като си купи уиски от едно от момчетата в класа си.
Общо казано- не съм впечатлена, не бих го препоръчала и бих предложила режисьорите/сценаристите както и някой актьорите да се стараят малко повече и да вкарват малко повече живот в образите, защото това се предполага да е подобяваща ситуация, а всички изглеждат изкуствени, насилени, не вкарващи сърцето си в игра.
И въпреки този провал лично за мен в българското кино, с най-голямо удоволствие ще продължа с българските филми. Като съм най-нетърпелива да гледам "Войвода", който не знам кога излиза, но това което разбрах и чух ме впечатли, което не се случва често за съжаление. Да се надяваме, че и филма ще достигне очакванията ми.
 Туй е то е ще се радвам да чуя мнението ви, ако сте гледали филма и особена ако е по-различно от моето.
Бб

You Might Also Like

0 коментара