August wrap-up

септември 01, 2016

Резултат с изображение за august wrap up

Дойде отново края на месеца, а с него и времето за този пост. Колкото и да съм отвеяна с постовете си поне този го има редовно. И този месец нямам никаква представа колко точно книги съм прочела. Останах с впечатлението, че са много, но това може да е просто защото доста от книгите не бяха по 200-300 страници. Както и да е, обратно към поста, че се отнесох в говорене, отново.

Enjoy!

1."Хамлет"- Шекспир*ревю тук*
2."Ромео и Жулиета"- Шекспир*ревю тук*

Резултат с изображение за book review gifs


3."Мадам Бовари"- Густаф Фльобер *Тази книга я чета сигурно от започването на ваканцията и съм повече от щастлива с факта, че я приключих. Изненадващо беше интересна и начина на писане, който го има в почти всички книги от епохата както и в долната, изобщо не беше проблем за мен, даже много ми хареса.*



Резултат с изображение за kpop gifs
4."Дядо Горио"-Балзак *Това е една доста добре развита книги във всяка една точка.Героите не бяха еднотипни и виждах развитието им като напредвах със страниците.Трюбва да си призная, че историята е невероятно интересна и на мнго моменти трогваща, а аз дори щях да се разрева на няколко пъти.Причината за това, вероятно е начина, по които автора пише тази книга. Бих го сравнила с този на Вирджиния Улф, но колкото да се доближава до нейния в логиката и последователността, толкова и се отдалечава. Не знам как по-добре да го опиша.*


5."Десет малки негърчета"-Агата Кристи *ревю тук*
Резултат с изображение за book review gifs

Резултат с изображение за book review gifs6."Сърца за разбиване"- Али Новак *Али Новак не е непознат за мен автор, тъй като започва писането си с wattpad, а аз съм му доста голям фен. За пореден път не разочарова с книгата си и  въпреки, че лично за мен тази е малко прехвалена, тя си остава все още доста добра писателка с много интересни сюжети. *

Резултат с изображение за book review gifs
7."История славянобългарска"- Паисий Хилендарски *Това, за учудване на всички, беше книга, която намерих за задържаща вниманието. Може би, не чак интересна, но със сигурност те кара да се чувстваш горд от това, че си българин.*


Резултат с изображение за book review gifs

8."Криворазбраната цивилизация"- Добри Войников *Това също изобщо не беше лошо произведение и въпреки, че е писано за толко далечно време от нашето, то все пак може да се свърже с това, което виждаме днес.*


Резултат с изображение за kpop gifs
9."Forget tomorrow"-Pinip Dunn*Това меко казано беше разочароващо и освен това няма какво да кажа.*

You Might Also Like

0 коментара