А, днес е 31...упсс

януари 31, 2017

Какво да ви кажа читатели мои, дишащи и живущи като мен, а дай Боже и по-добре!
 Като за начало ще започна с това, че януари беше месеца не само на приемането на различни неща, но всъщност и работенето с тях, проумяването им 
Резултат с изображение за hallelujah giftили просто казано ученето как да живееш с нещо, което не ти допада.Може би в някой друг пост ще кажа малко повече за това, но за сега сякаш няма нужда. Също така въпреки че вероятно след този месец мога да спа поне още един, се чувствам много спокойна и отпусната и се радвам, че срока свършва, защото пак нещата стават що-годе нормални и не си даваш много зор (следователно и нерви).
Резултат с изображение за парижката света богородица  Прочетох 6 книги този месец, мисля...чета още толкова сигурно едновременно и за това изглежда сякаш не чета изообщо. Прочетох "Парижката света богородица" и много ми хареса. Мисля обаче, че трябваеше да я прочета на един дъх, а не да я мъча половин месец, защото така просто развалих историята и емоционалното и влияние върху мен. Като цяло обаче признавам, че на Юго му се е получило да ни прехвърли в епохата и да ни накара да си мислим, че сме там и сме преки свидетели на случващото се. Съжалявам, че нямам цял пост посветен на книгата, защото реално го заслужава, но ще оцелее и без моите писания.

Резултат с изображение за солунският чудотворец
 В момента чета Мутафова и първият роман от поредицата и за второто българско царство- "Солунският чудотворец" и съм много приятно изненадана. От отдавна не ми се беше случвало да седя до един и половина два заради книга. Харесвам писането, детайлите, начина по който свързва нещата и същевременно не си измисля или поне 95% са истински исторически факти. Повече ще разберете, когато я свърша.(демек до ден-два)
 Освен това прочетох разни други чудеса, които в случай че сте заинтересувани можете да видите в профила ми в goodreads. В идвата случай знайте, че не са кой знаае какво и не зааслужават много внимание.
 Ще ви кажа, че този месец гледам цял един нов сериал и очаквам бебчетата ми да се завърнат. Гледам "The knick", мисля че го споменах в предния пост и всъщност много ми харесва и единственото, което ме спира да го маратонна е факта, че съм човек и имам нужда от повече от 5 часа сън! 
 Какво друго да ви кажа...няма да повтарям годината, оценките ми не са катастрофа, аз не съм също,  за разнообразие и живота си върви! Освен живота, с него ръка за ръка върви и времето и за това аз съм до тук и ще се постарая да пиша повече през февруари!
Резултат с изображение за bye gif






You Might Also Like

0 коментара