"Доброволстване" = губене на време

август 29, 2016

Резултат с изображение за volunteer

Тъй като напоследък не съм чела нещо заслужаващо ревю или гледала ново/интересно сериалче, тъй като половината ми сериали почват отвоно на 15 септември, а другата половина октомври/декември месец, реших да направя пост за една от скорошните дейности, а именно да бъда доброволец.
    Знам, че при много от организациите, които търсят доброволци се върши нещо полезно, не само за деца или възрастни хора, но също така и за околната среда, процъфтяващата култура в градовете и бездомните животни по улиците, при мен обаче не беше такъв случая и ми се струва като голяма загуба на времето, което така и така можеш да губя в нас обаче по начин, който ми харесва.
   Всичко започна с идеята ми в началото на лятото, да се запища като доброволец в "Червения кръст", което със сигурност щеше да бъде много по-интересно. Тъй като съм си вейка от край време и имам навика да отлагам всичко до последния момент, се сетих за тази ми идея в началото на август и вече просто нямаше смисъл, плюс че ме мързеше повече от обикновено, та реших да се запиша като доброволец за кратко на друго място, това поне направих. 
Резултат с изображение за pictures about volunteering tumblr   Организацията търсеше доброволци за 2 седмици, което беше перфектно за мен и не се изискваше кой знае какво, но беше свързано с танци и един от плюсовете беше да влизаш в часоовете. Това веднага ме нави да се запиша, тъй като от сумати време искам да се запиша на танци, но както споменах по-горе съм голяма вейка и отлагам до края. 
   В момента имам още една седмица и трябва да си кажа, че както нямах търпение в началото да започна така и сега нямам търпение да свърша с тази глупост. Така, знам че това идва малко от никъде, но цялата ми представа за доброволстване рухна като отидох първия ден. Под това имам придвид, че като кажеш доброволстване обикновено хората го свързват с работа, която се вършиш от добра воля. Е да, ама в моя случай нямаше абсолютно никаква работа. Другия вариант при доброволстването е да научиш нещо или да правиш нещо интересно, е и това го нямаше. И реално единственото нещо, което трябва да правиш е нищо и то 8 часа, тамън като на работа ама без пари. Ама аз това нищо и в нас мога да си го правя.
Резултат с изображение за angry gifs tumblr
   Та общо взето съм малко ядосана, от една страна защото имах очаквания за повече и от друга защото ми развалят идеята за добровостване. Наистина, ама наистина се надявам на други места искащи доброволци да не е така, защото имам желание да се уча и да търпя малки деца и дори да го правя без пари, ама поне да има причина или ответна реакция, а не да трябва да правя нищо 99% от времето там. Плюс, че в моя случай това е на майната си и проосто се разхождам за нищо. 
   Иначе вероятно ще се запиша в "Червения кръст", там поне знам, че най-малкото ще науча нещо, което ще ми помогне да не се самоубия по случайност.

Този пост беше нещо различно от това, което пиша обикновено и се надявам да ви хареса! 

You Might Also Like

0 коментара