Последен пост за 2к16( вай колко го мразя тва изписване)

декември 30, 2016

Резултат с изображение за bye 2016 memeТова предполагам трябва да е поста, където ви кажа колко книги съм прочела и да ви насоча към ревютата им, защото все пак трябва някакси да промотирам и другите си постове нали се сещате, обаче това ми звучи леко скучно тъй че ще ви кажа колко книги съм прочела(76 според Goodreads) и ще ви кажа тези, че голяма част от книгите бяха страхотни и нямам търпение с новата година да продължа да чета, все така интересни и обогатяващи романи.

Нещо друго, което обаче искам да кажа, като в последен пост за тази така трудна и същевременно някакси лесна и проста година е каква научих от нея. Защото макар да не съм изписала сърцето си в този блог, много неща, които не ми се виждаха добри на момента, но осъзнавам че всъщност е добре, че се случиха тогава и точно по този начин, защото беше крайно време и мога да кажа, за разнообразие че съм горда от себе си. Вероятно се чудите на какво толкова ме е научила тази проклета, така отвратителна година, е ако искате да разберете продължавайте да четете.
 1.Ценете семейството си- това е нещо, с което мога  да кажа, че се бориш от много време и в един момент даже бях стигнала до идеята, че хората, с които живея не са моето семейство, а са просто някакви временни съквартиранти, които дори не ме познават добре. Това вероятно не е теория много далечна от истината и може да се хареса на много от хората, смятащи семействата си за врагове- недейте. Намерете златна среда, честно не знам,но каквото и да правите не се отказвайте от него!
2.Не се предавайте! Правете каквото ви радва и го правете с удоволствие, защото в крайна сметка имате един живот на тази умираща планета, направете така, че да си струва! Отстоявайте и вярвайте в себе си, защото ако не вие то кой?
3.Ходете с гордо изправена глава и не позволявайте да ви взимат за даденост. Това е вероятно нещото, до което съм стигала толкова пъти и тепърва тази година реших да действам.
4.Не се страхувайте! Всички правят грешки, та половината население е грешка- спокойно.
5.Не мислете толкова за другите, все ще има някой да каже нещо по ваш адрес, винаги има. Да не ви пука, в крайна сметка не може да угаждате на всеки, който има някви претенции плюс какво дължите на всички тея хора, та да се съобразявате/стеснявате от тях и мнението им?!
6.Опитайте се да бъдете себе си. Винаги има хора, които ще видят специалното и красивото във вас, само трябва да им позволите. 
Свързано изображение
7. Обичайте се! Защото всички сте толкова красиви и специални, независимо дали го знаете и не е честно да го пазите само за себе си.<3
Внимавай какво си пожелаваш са казали хората и затова само ще си пожелая много щастие, здраве, късмет и успех както и на всички четящи този пост. Надявам се колкото и гадна да е била 2016 за вас да можете все пак да откриете поне един момент, в който сте били щастливи и да си създадете още такива моменти в следващата 2017 година. 
Приятно изкарване и ще ме чуете отново догодина!

You Might Also Like

0 коментара