Българския книжен маратон (БКМ)

юли 10, 2016

Тъй като имам много книги, които трябва да прочета и които искам да прочета, а същевременно TBR ми се увеличава с всеки изминал ден, реших да се включа в Българския книжен маратон(БКМ).*информация за него може да намерите тук* Тъй като напоследък се туткам много и едвам-едвам избирам и прочитам някакви книги, ще направя всичките 7 категории. 

1. Книга, чието действие се развива около море/океан.
20764879=>"A gathering of shadows"- V.E.Schwab
Това е втората книга от трилогията, като за първата може да видите ревюто ми тук. Действието се развива до/в морето,не съм сигурна обаче колко голяма чааст от него се развива там. Тъй като прочетох първата, а както обикновено отложих втората реших, че ще е подходящо да направя стъпка към свършването на още една поредица (защото свършените и без това са малко).


2. Книга от български автор
=>Тук ще убия с един куршум два заека, четейки Любен Каравелов с "Българи от старо време". Това обаче не е единствената книга от списъка ми за училище.

21753. Книга, чиято корица съдържа български мотиви (цветовете на трибагреника, роза, лъв…).
=>"Мадам Бовари"- Гюстав Флобер
Втората книга от прекрасният ми списък с книги за училище. Мотива, който съдържа са цветовете на българското знаме : бяло- цялата й рокя, зелено- растенията до нея и червено-часта от корицата, където е написано заглавието и автора.

48855

4.  Книга, чието действие се развива в Европа
=>The Diary of a Young Girl-Anne Frank
Действието се развива в Холандия, по-точно Амстердам и разказва историята на Ане Франк. Обожавам исторически романи и от доста време съм й хвърлила око. 

249116015. Книга от автор, чиито инициали съвпадат с тези на известен българин.
=>"Червен изгрев" - Пиърс Браун 
Пиърс Браун и инициалите му П.Б съвпадат точно на тези на видния българин Петър Берон. От дълго време искам да я прочета, но винаги има нещо друго, което успява да ми грабне вниманието.

17266137
6. Книга по избор.
=>"Шинел"- Н.В. Гогол
Силно се надявам това да е интересната книга, която ми казаха, че е. Също така това е третата книга тук от списъка ми за училище с която правя книгите оставащи ми да прочета само 25.  Общо: 2422 сттраници


173473897. Книга, в която се споменава България- 
=>"The Dream Thieves"-Maggies Stiefvater  
От както прочетох първата и бях влюбена в нея искам да прочета тази. Не знам защо отлагах толкова дълго, въпреки многото позитивни отзиви и убедеността ми, че ще ми хареса дори повече от първата. До колкото разбрах България се споменава тук, но не съм напълно сигурна.Ако някой я е чел и е наясно, да се чувства свободен да пише в коментарите и да ми каже, ще съм много благодарна.
Общо: 2422 сттраници
Това са книгите, с които ще се включа и силно се надявам да успея да ги прочета, тъй като като за начало ще започна да намалям TBR си,а и най-накрая ще задоволя любопитството си за някой от тях.Също така вероятно ще поствам по някое гифче или изречение-две,тук или в goodreads акаунта ми, а накрая ще напиша пост тук за всички книги, но малко по-подробно.
  Има още един маратон, в който много искам да се включа, но за сега няма да пиша нито кой е ,нито книгите, тъй като тази и следващата седмица ще ми станат леко натоварени и всичко ще зависи от това как ще се справя тази седмица едновременно със маратона и тухлите, които съм си избрала и наближаващият ми изпит, който задължително трябва да взема. 

You Might Also Like

0 коментара