Диктаторските ми традиции на Коледа...#Blogmas 13

декември 14, 2016

Резултат с изображение за blogmas day 13
Първият ми ден вкъщи, нямате си на идея от кога не съм си губила времето толкова безхаберно и безсъвестно. Вероятно отново ви прави печатление, че поствам чак след 10, но за разлика от мотото ми "уморена съм" днес по-скоро беше- "Вероника Марс, храна, Вероника Марс, храна, а не забравяй да пишеш в блога, ще го напиша по-късно, Вероника Марс, храна...". Много ползотворно от моя страна, не мислите ли? Какво да ви кажа- живота на болните.
  Днес доста се чудих дали да пиша по тази си тема и реших, че искам защото вчерашният ми просто не струваше отвсякъде, докато днес имам желание и няякаква идея какво да напиша в този, така че дано се получи(стискайте палци.На краката също!) Причината заради, която вчерашния пост не ми се получи беше, че тази и предната тема много си съвпадат, а на мен повече ми харесва тази като идея и като разнообразие. Темата е традиции, както може би се досетихте и не се стресирайте няма да бъде същата мизерия като вчера. Днас ще си говорим за традиции, които бихте да имате/създадете и така нататък. Просто,зщото аз лично не бих искала да дам на бъдещите си деца (ако изобщо имам такива, но това е една дъъълга тема, която не е за тук) една комерсиализирана Коледа, а всъщност да им дам малко традиция и да им създам малко спомени. 
 Нщо, което бих искала да имам като традиция е примерно всички подаръци да са ръчно направени. Това би било готино първо и второ всеки ще трябва да се помъчи и направи нещо за другите, което да се хареса. Също ще е забавно и ще се запомни, това е смисъла на празниците все пак, нали? 
 Втората традиция, коята ще набута с все сила- никакво отваряне на подаръци преди Коледната сутрин! 
 Трето- всеки помага в готвенето. Никой няма да се измъкне от това, дори да си говорим за миене на чинии!
  Четвърто- цялото семейство се събира. Тъй като моето семейство е доста разделено(под това разбирайте, че сме само аз, тате, баба и брат ми) ми се иска ако аз си имам семейство по празниците да се събират всички- от  двете страни на семейството, всички можещи да ходят и имащи желание да ядат,порсто защото е семеен празник в края на краищата и ако не друго знам, че от малка си мечтая, че като стана голяма и си имам свое семейство ще го готвя за много хора, ще има голяма суматоха и всики ще казват, че имам златни ръци.
 И после,което някакси не мога да наложа е, че искам да има сняг. На всяка Коледа, искам децата ми да правят снежни човеци и да се пързалят с шейни,да се прибират мокри до кости и с почелвенели нослета. Това обаче с наближаващата ни катастрофа и малко вероятно да стане факт така, че съжалявам всички бъдещи поколения.
 Това е от мен за днес, ще пиша утре и дано имате хубава седмица. С удоволствие бих прочела какви традиции бихте искали вие да имате, така че се чувствайте свободни да драснете един коментар.
Бб

You Might Also Like

0 коментара