The end...#Blogmas 24

декември 25, 2016

Резултат с изображение за merry christmas gif
Това както се подразбира от заглавието ще бъде моя последен пост за блогмас, в който искам да ви питам кога спряхте да вярвате в дядо Коледа? Тъй като аз сякаш никога не съм вярвала, най-вече защото всички знаеха, че той не съществува пък и баща ми не беше много ентусиазиран на поддържа илюзията. Аз по-скоро се опитвах да се накарам да вярвам, защото мислех, че е готино и най-вече, че ще донесе атмосфера и ще се радвам повече. Не знам хора, бях объркано дете, то не че сега не съм. Но като цяло мисля, че е хубава традиция, нищо че напоследък децата знаят, че такъвв дядка няма и мрънкат на родителите си. 
Резултат с изображение за merry christmas gif
 Иначе подаръците ми бяха доста очаквани- герданче от мънисто и две блузи, които изобщо няма да върна. Повече сякаш се зарадвах, че на тате и на брат ми им харесаха подаръците ми, защото не бях сигурна как ще реагират. Даже се радвам, че и баба ми ги харесва, защото ми втръсна да я гледам с една и съща блуза/жилетка 365 дни в годината, сега поне ще си сменя.(жената много се радва межд другото). Преди да продължа към по-незначителните теми- брат ми получи дрон и от вчера на спря да го вдига и пуска вкъщи, та леко ми наду главата ама да се радва детето, признавам си че си е занимавка. 
 Преполових "Ритматистът" и съм доста доволна! Не само от това, че е с твърди корици и с рисункки, а аз обичам рисунки,но исторята и оригинална и докато я четеш можеш да се пренесеш в света на Сандърс, което не ми се беше случвало от доста време. 
Свързано изображение Сега ви оставям, защото искам да науча някоя нова нота на китарката (ако телефона ми благоволи да включи, защото бебчето ми се изключи и в момента ме стресира) преди да отида да обядвам със съдеката, имам натоварен график да(обяснявам- съседката ми е 80+ годишна жена с големи проблеми с краката, но все още остър ум и не мога да я оставя само по празниците та отскачам от време но време да и правя компания).
Като последен блогмас пост се чувствам леко тъжна, защото свърша, но в крайна сметка всички хубави неща свършват в един момент пък и никой не е умрял така, че няма смисъл да говоря така депресарско. Скоро ще мине още една година,но за това ще си говорим след няколко дни, за сега искам да ви кажа, че съм горда, че писах тук 25 дни и изибщо започнах блогмас. Надявам се и другата година да го направя, може бе малко по-структурирано, но едва ли.
Резултат с изображение за  christmas series gif
 Това е от мен, ще пиша около нова година пак сигурно. Пожелавам ви весела Коледа, много подаръци, незабравими щастливи моменти и много любов. 
Бб

You Might Also Like

0 коментара