Първите ми бисквитки за коледа #Blogmas 15

декември 16, 2016

Зедерее, кво става хора? Как сте? Нещо интересно при вас? - коментарите са по-доле, чувствайте се свободни да споделите само знайте, че все още не съм разбрала как да отговарям на тези коментари така, че съжалявам предварително не е защото ви игнорирам или нещо от сорта. 
  След тази кратка бележка вече съм спокойна да продължа напред и да ви кажа кво стана днес с мен. Не се притеснявайте, коледно е! И в случай, че не сте прочели заглавието на пост като сте го натиснали ще ви кажа, че правих бисквитки и то коледни, или поне се опитах! Преди да кажа какво се обърка искам само да спомена, че в края на краищата са много вкусни и ще бъдат изядени!
 Всичко започна от това, че не си бях прочела рецептата като хората. Имах планове да отскоча до базара в ндк обаче се оказа, че тестото ми трябва да престои в хладилника поне час, а аз исках да ги направя докато тате се прибере, така че не ходих никъде. Мързеше ме също, да не пропусна основната причина (бях се изкъпала и на топло). Започнах да правя бисквитките(които станаха по-скоро курабийки) и се оказа, че трябва да ползвам 2ч.ч захар и 5 брашно, което според купите ми е съответно е една малка и една голяма (тук ви говоря за що-годе големи купи, не стъклени купи за супа, такива за салата примерно сеш се?). Ако все пак нямате никаква идея все още за количеството, щи ви кажа че беше много и реших да го намаля, но спазих останалата част от рецептата и дори добавих малко от себе си, за да не са толкова "плоски" и уж коледни, ама не много приличащи на коледни, тъй като основната им коледна идея бяха формите им, а моите формички не се доближават дори по един ъгъл до коледните(затова правих, или по-скоро се опитах да направя снежен човек с чаши- за ракия и вино, поне това имаме :D).искам да ви кажа, че ако нямам изразени мускули на дясната си ръка от това бъркане щее бъда много ядосана утре, защото беше ад. Както и да е справих се и с това, окей, сложих го в хладилника очаквайки чудо, тъй като тестото лепнеше повече от колкото трябва и позннайте какво, нямаше такова- изненада,хладилника не е магьосник. В момента, в който се опитах да взема разточа тестото, то започна да залепва по масата, заради което формичките автоматично отпаднаха и започнах да го правя на топчици. Получи се, не само топчиците, но и самите бисквитки-курабийки, вкусни са и поне ако правя такива и за Коледа ще купя някакви ядки, че така са ми леко празнички.
 Относно самата рецепта- това е тя. Съветвам ви по-малко брашно и/или повече яйца, също аз добавих канела и какао в сместа и изобщо не са за изхвърляне. Отворена съм за рецепти за каквото и да е Коледно, тъй като имам златни ръци и се наслаждавам повече отколкото трябва на яденето докато готвя.
Да ви се похваля- за 3 дена вкъщи не направих нищо друго освен да изгледам "Вероника Марс" от до, не знам дали да се смея или да плача. И още нещо- утре вероятно ще си говорим за книги, така че бъдете готови. 
  Be save, you wild chlidren.
ББ

You Might Also Like

0 коментара