Живея на лукчета... #Blogmas 9

декември 10, 2016

Резултат с изображение за blogmas day 9
Преди да мина към същността на темата, искам да се похваля с факта, че днес съм станала в 9 часа! Може би на вас ви се случва всеки ден, но аз ходя на проклети курсове в събота и неделя от 9 в центъра и ставам сякаш съм на училище(мисля, че съм се оплаквала за всичко това в някой от предните си постове). Даже успях да си изпия какаото на спокойствие и уж щях да си пиша домашното да курса ама тоооолкова не ми се пишат официални писма в този прекрасен слънчев ден. Плюс, че имам желание да седна най-накрая вкъщи и да прочета няколко глави то Вежинов, защото да чета по глава в метрото га ми скимне не е за мен. Тъй като надолу няма да говаря повече за себе си да изясня заглавието- настинала съм или се разболявам или съм болна, не знам обаче е факт, че носът ми е като водопад, гърлото ми е червено като плодчетата на нара и мога децата в африка да напоя ако кихавиците ми бяха вода, абе не си е работа.
 Така, днес няма да бъдете свидетели на многобройните ми оправдания и даже ще пиша по ДВЕ коледни теми, затова се подгответе за по-дълъг  пост от обикновено. Първата тема е украсата. Тъй като по-малкият ми брат(може би не съм го споменавала преди и не знаете, че дори имам такъв, вече знаете) вчера купи спрей с изкуствен сняг логично днес искаше да украсяваме. При което елхата, която е мой набор, ако не малко по-голяма от мен, е изкарана заедно с играчките и всички чакат само мен за да започнем. Украсихме елхата и с брат ми си говорихме за люббимите ни играчки, които седят в една кутия от нещо като надуваем батут, с който до ден днешен си нямам некаква божия представа къде отиде- в един момент го имаше в следващия некога повече не го видях. Няма да ви показвам снимки на цялата елха, по простата причина, че милата е като булка,женена вече 15 + пъти с всяка година застарява и загрозява малко по малко. Просто е стара и нефотогенична, 
но пък украсявана с лююбов и използвана вече почти 20 години. Затова пък ще ви покажа снимки на някой от играчките преживяли детството ми, които винаги са ми били любими и съм ги  слагала на елхата с най-голямо удоволствие (като пиша всичко това някакси коледната атмосфера започва да ме изпълва, но същевременно ме кара да се чувствам леко носталгична, нз брат квот такоа). Освен това, сложихме лампички. Не по елхата        както бихме направили обикновенно, ами по стената и стана наистина готино и допълнително подхранва празничното чувство (в момента буквално само ми липсва аромата на
нещо печено като курабийки, кекстчета или мандарини, а може й и двете). Нещо щях да казвам преди да отида на втората тема, ама забравих. Нищо, ще се сетя по пътя.
 Втората тема са подаръците. Това, което ме спираше до сега да пусна този пост беше, че утре баща ми има рожден ден и аз исках да започна темата за подаръците с неговия, а той дойде днес.(Това, което виждате е подаръка на баща ми с брат ми за фон.) Затова, ще ви дам идеи за подаръци в случай, че не познавате човека много добре (щото на томболата в училище ви се е паднало точно човека, с който сте си говорили 2 пъти ) или имате скромен бюджет и се чудите как да купите подаръци и да ядете до коледа- затова съм аз тук, за ди ви дам направления какви боклуци подаръци  да купите за да донесете радост и благодарствени сълзи(надявам се да не решите, че подаръците ми ще са кой знае колко "оригинални", но повечто ще са евтини, тъй като аз съм мизерна по душа и нямам ните желанието нито средствата за да се раздавам).

1.Слушалки- това е нещо изключително важно, независимо от коклко маловажно изглежда и звучи!!
2.Чаша- това не трябва да ви изненадва, тъй като съм голяма фенка на чашите, но освен това са готин подарък. Можете да си направите със снимка, надпис и такива чудеса или да купите някоя по-разчупена от някое арт магазинче и да я напълните с m&m както аз смятам да направя(дано само човека за когото ще я правя да не чете това, молете се).
3.Сребро.
4.Пръстенчета  и подобни дрънкулки, но се съобразете с това дали са фенове на по-разчупените бижута или на по-различните. Ако е второто се поровете в хендмейд щандовете по базарите или гледайте по-внимателно в сребърните бижутерии, можете да намерите страхотни неща за доста добра цена.(Можете да проверите в сайта на art7, където имат доста готини нещица,макар че не са много евтини)
5. Нещо за хобито им. Примерно баща ми е голям планинар и скиор. Първата ми идея беше да му взема нови ски или нещо подобно, но като видях цените размислих сериозно. Затова пък, една планинарска чанта, полар, компас или обувки са на много по-достъпна цена. 
6.Козметиката не е лош вариант, но трябва да внимавате с нея и лично за мен не е кй знае какъв подарък.
7. Нещо, което ми хрумна съвсем наскоро-копчета за ръкавели. Ако примерно баща ви е официален човек или пък изобщо не е, но когато става винаги се облича еднообразно, взмете му копчета за ръкавели. Цената зависи от големина, материал и падобни детайли. В кройна сметка, човека ще вкара малко разнообразие и ще се сеща за вас.(В моя случай това ще единственото подобно нещо, което тате има и ще видим след няколко часа дали изобщо ще му харесат.)
8. Кейс, ама да е нещо по-готино и разнообразно. Примерно с ваша снимка или направен от вас.
9. 3-4 шокоада със сигурност ще свършат работа.
10. Играчка- до преди две-три години всяка коледа аз купувах на брат си играчки, което ставаха на гъз за два дена (а последния път даже му купих 3D пъзел и говедото не ми даде до го довърша и пъзела се разпадна и половината му части се затриха, за тва тая година като нищо ключодържателче да получи). 
11. Чанта, шал, нз вече почвам да се изчерпвам.
12.Технология, ама под тва имам предвид масажна възгллавница, не машинка за махане на космите от носа (както аз направих миналата година).
13.Абе като цяло купете им нещо, което ще ги зарадва, дори да е за момента. Все пак празника е направен да се наслаждаваме на всички онези малки дрънкулки, за повечето от  които след два месеца напълно ще забравим, че съществуват.
14.Книга- на последно място е, защото не познавам много хора, които въпреки че обичат да четат, харесват книги и за коледа.
15.Тефтер, табло с ваши снимки.
16.Опечете им нещо
АЗ се изчерпах обаче пък и поста ми стана неимоверно дълъг така че спирам до тук .Който е стигнал до тук, браво прочете една камара глупости дано поне са ти били интересни. Едва ли съм помогнала с подаръците, ако съм- ЙЕСС бе.Това е от мен, до утре.
Бб.
П.С. сетих се какво исках да кажа по-горе, че си затрих едините лампички и затова само едната от трите стени ще има сега.

You Might Also Like

0 коментара