Втори за мен, трети за всички останали #Blogmas 2

декември 03, 2016

Резултат с изображение за blogmas day 2
Днес не е хубав ден, просто не. Като за начало си успах за курсовете ми (изобщо не споменавам факта, че съм на курсове в събота и неделя, които са на майната си), метрото не ми дойде на време и съответно закъснях половин час. До тук добре! Стаята, където се провежда курса беше с размера на кутия за обувки и десет човека бяха сгъчкани вътре. Мечтата ми. После от любопитство докато се и прибирах и бях в сравнително добро настроение, си изпуснах телефона (който е вероятно на две седмици) и той падна по едни стълби и се счупи проклетия екран, имайте впредвит, че е със стъклен протектор... аз съм пас.Има и още, ама не ми се говори и ако започна да обяснявам хем ще ви отегча, хем ще се ядосам/притесня още повече тъй, че съм да тук с това.(сега забравих за какво щях да пиша...) Ааа да исках да се похваля, че започнах "Един живот" на Мопасан, 3 страници съм прочела... и вече не мога да ги приема на сериозно.
Резултат с изображение за christmas lights tumblr Сега тъй като не искам да навлизам още в дълбокото (не, че това не стана още вчера) ще си говорим за нещо друго- украсяването. Малко са хората, чийто къщи са окрасени на 3 декември, моята не е изключение, разбира се витошка от глава до пети вече е в герлянди, та реших, че може да си поговорим за всички онези украси, които правят Коледата. Неща, които ги има във всяка къща и без които вие специално не можете, ще ми е интересно да разбера. Специално според мен, никой не може, не трябва даже, да празнува Коледа без лампички. Та, те за това се наричат КОЛЕДНИ лампички, защото са първото и от голямо значение оръжие на коледния дух. Даже в нас тази година смятам да сложа много повече от миналата и то из цялата стая. Някаси ми се иска да е като онези тъмблр стай за коледа, но няма смисъл да се самозалъгвм, защото шанса да изглежда като тях е минимален- ама к'вот такоа, аз не се оплаквам. Нещо без което не мога на Коледа, не е нещо, което правя всяка година и нещо, което е изключително специално и ценно, но винаги ми е забавно да го правя (нищо, че да го махаш е отврат). 
Говоря за онези спрейове с фалшив сняг, с които можеш да пръскаш по прозорци и да изглежда сякаш са снежинки, сещате ли се? Между другото, истинско или изкуствено дръвче имате? Защото в нас имаме изкуствено от както се помня и винаги съм се чудила, какво ще ше да е ако беше истинско. Някакси заради това не свързвам Коледа толкова с дръвчета, ако се учудихте на отговора ми по-горе, защото дръвчето ни става по-мизерно с всяка изминала година (аз си го обичам,да не останете с друго впечатление) и не разчитам на него да създаде празнична атмосфера. Най-вече, защото баща ми го изкарва в последният момент буквално и ако трябвам да разчитам на него за украса това означава, че ще имаме една дръвче с 5 играчки, два герлянда от миналата година и един венец закрепен на външната врата, щото що   не, на него украса не му трябва за да празнува Коледа. Това ме навежда и на последният ми въпрос към вас, мислите ли, че е нужно да се изръсваме толкова много за украси, подаръци и така нататък? Защото лично мое наблюдение е, че напоследък те застанаха в основата не само на Коледа, но и на по-световните празници и не че се загуби смисъла, но спря да се влага и да му се обръща толкова внимание колкото е било преди. Сякаш приоритетите на хората изцяло се промениха.
Резултат с изображение за tumblr christmas loveНадявам се да ви е било интересно като тема, ще ми е интересно да прочета отговори на някой от въпросите ми към вас (не приемайте всичко, което съм казала,най-вече края, много на сериозно, това са просто размиления, които някакси намериха място тук. ). Надявам се да поне вашите съботи да са хубави и до утре!

You Might Also Like

0 коментара