Да не остана и аз по-назад-christmas tag... #Blogmas 10

декември 11, 2016

Преди да мина към самият пост държа да споделя две важни новини. Първо-тате много си хареса подаръка, каза че е оригинален и интересен и няма нещо подобно и второ, което някак си ме изненада и развълнува малко повече- взех си изпита по английски (не помня дали съм споменавала даже тук, че изобщо съм се явявала на такъв). В случай, че не съм споменала ще ви обясня набързо. Реших миналия месец да се явя на С1 по английски с идеята, че нямам време кога иначе да го взимам пък и все още не съм наблегнала изцяло на френския,
тъй че си знам материала по английски. Явих се, честно очаквах С като оценка, имам В (ака 5 по бълкарската шестобална система). Очаквах С, защото на говоренето, което ми е най-лесното обърках едната картинка и загубих половината си време (от една минута) докато се осъзная и поправя и защото осрах единия си writting- бях драскала навсякъде, даже не мислех, че е по темата (темата бдв беше много калпава- каква функция изпълняват дрехите според вас?!?) абе беше мазало и очаквах С. Като добавим, че се запънах и на правописа на една от най-елементарните думи в проклетия език, просто след като излязох от залата едвам успявах да запазя споскойствие и да не изпадна в нервна криза, от всичките простотии дето направих повреме на изпита. Интересното беше, че повреме на самия изпит ми беше супер спокойно и даже на някой части времето ми беше повече. Както и да е, имам В с 193 точки, което изобщо не е зле (макар че са ми трябвали само 6-7 за А, ма квот такоа).
 Та към самия пост, както говори заглавието днес обект на моите болни амбиции за изпълняване на това предизвикателство, ще бъде коледен таг.Не мога да ви кажа точното наименование а тага, защото съм взела въпросите, които ми харесват от два по-интересни тагове.

1.Кой е любимият ти коледен филм?
Честно-нямам!Това не е защото не гледам филми или нещо от сорта, просто защото не си поставям за цел всяка година да търся коледни филми/книги и обикновено винаги засичам "Сам вкъщи", който е страхотен филм и е вечна класика. "Хари Потър" не е целият коледен плюс, че него мога да си го гледам и чувствам през цялата година, тъй че сякаш "Сам вкъщи" ми е на първа позиция.
2.Кога отваряш подаръците- в коледната нощ или на коледната сутрин?
Като бях малка никога нямах търпение да си отворя подаръците, но всеки път дочаквах сутринта и бях толкова щастлива,просто си нямата представа. В последните години обаче, не дочаквам и ги отварям в полунощ, а понякога и преди това. Тази година сякаш искам да се опитам да дочакам сутринта.
3.В списъка на добрите или лошите даца си?
Ако кажа, че съм в списъка на дообрите, ще е най-голямата лъжа излизала от устата ми, но също не мисля че съм и в списъка на лошите-така че май съм някъде по средата.
4.Имал/а ли си някога Бяла Коледа?
ДААА, като бях  малка мисля, че всяка година поне до 10 годишна имаш сняг на Коледа. Независимо къде живеехме по онова време, аз имах сняг за Коледа. Сега, в последните няколко години това някакси започва да се губи и леко ми разваля настроението, защото квото и да си говорим снегът е важен за коледата. Как да се чувствам празнично, сякаш свършва годината като през декември пече слънце сякаш е средата на май?!
5.Истинско или изкуствено е дървото ти?
Това вече мисля, че го оточнихме в предния ми пост, но пак ще повторя- милото дръвче е изкуствено и е моя наборка, така че си я украсяваме с много любов!
6.Имаш ли любим коледен спомен?
Ами, спомен не поради една или друга причина, но имам много снимки от детството си, които са се случвали ная-вероятно по това време и една от любимите ми е когато кучето ни- Чък ме беше като еленчена дядо коледа и ме дърпаше по едни хълмове, докато аз бях на шейната. Тук си говорим за хубава дървена шейна и хълмове покрити с няколко сантиметра сняг. Даже още си пазя шапката и шалчето, с които съм на снимката!
7.Про ли си в опаковането на подаръци или по-скоро не?
Това е един много сложен въпрос, защото смятам, че въпреки че при мен както казва тате "ръцете ми пречат" е важно да съм позитивна и да вярвам, че мога. Едни и се получават, други не, обаче е ваажно да си позитивен при всички иначе като нищо ни един да не се получи.
8.Какво прави Коледа специална за теб?
Коледа е важна за мен, защото ме кара да се сетя какво е спокойствие,любов, щастие. Защото хората сякаш забравиха как да го практикуват във всекидневието си, но през празниците се вижда във всеки дом.
9.Какво обичаш повече- да правиш или да подаряваш подаръци?
И двете. Не мога да отделя едното от другото по видими причини, така че и двете.
10.Любимато ти коледно ястие/я?
Ако не сте разбрали вече- сарми. Мога да ям сарми цяла година, всеки ден и няма да ми омръзнат. Също съм фен и на пълнени чушки, макар че не знам колко коледно ястие е това, абе ядене е брои се!
11.Най-добрата част от Коледа за теб?
Когато видя, усмивки по лицата на семейството си. Знам, че тук ставам малко сантиментална, но наистина е хубаво! Също и когато седнем всички на масата, плюс че където има ядене не може да не бъде добра част!

Това е от мен за днес, надявам се да ви е било интересно и да се чувствате малкопо-близо до Коледа, тъй като до нея има по-малко от 2 седмици. Ще  пиша утре, дано всички имате хубава неделя!
Бб.

You Might Also Like

0 коментара