И аз намазах, много ясно #Blogmas 3

декември 04, 2016

Този пост вероятно ще бъде много по-кратък от предните два, по простата причина, че нямам интернет, следователно лаптопа ми е буквално като осакатен, а това пиша от телефона си (Господ да благослови 3G-то ). Трябва да ви кажа обаче, че като разбрах, че нямам нет 2 минути по-късно започнах да се ядосвам, защото днес поста ми щеше да е много позитивен и някакси щастлив, защото за разлика от вчера, днес изобщо не беше лош ден.
Това, за което исках да пиша е коледния хендмайд базар и как надмина очакванията ми. Хендмейд базара се провежда на ндк, както вече казах от 1 до 6 този месец и има много неща (дрехи,всякакви дрънкулки, чаши,
калъфки за книги, абе какво се сетите сигурно го има) и всичко беше ръчно направено на изненадващо достъпна цена. Та, тъй като пропуснах другото Хендмейд събиране в София лайф клуб, от началото искам да отида и даже съжалявам, че отидох с толкова малко пари.
 Това, което ме впечатли най-много беше обстановката. Всички бяха изключително мили и усмихнати, никой не се скръндзееше за пари и просто като цяло цялата атмосфера беше празнична и невероятно позитивна и приятна, което имам чувството се среща рядко унас. Нещо друго, което ми направи много добро впечатление беше, че и 3-те етажа на ндк бяха пълни, не само с щандове, но и с хора. Не знам, може би и аз малко преувеличавам, но просто като отидох и прекарах там малко повече от половин час настроението ми се подобри значително и реших, че и утре трябва да отида за да си доизхарча парите.
 Вероятно се досещате, че отидох за да потърся подаръци за мои приятели, но разбира се нямаше как да не намажа и аз (в някой следващ пост ще ви покажа какво съм си купила).


Като цяло беше страхотно и тъй като ми казаха, че в лайф клуб е имало много по-хубави неща, наистина съжалявам, че не отидох. Ако някой е бил и на двете, ще се радвам да чуя мнение, ако не сте ходили на нито едно от двете отидете имате още два дена.
 Надявам се поста да е бил интересен и ще се чуем утре.
 П. С. Сега би трябвало да уча за два теста, едно изпитване и да търся материали за прецентация, но знаете ли аз какво правя- не?!- взимам си ядене за да гледам Хари Потър.

You Might Also Like

0 коментара