Подигравката с мен и всичките ми знания #Blogmas 5

декември 06, 2016

Резултат с изображение за blogmas day 5
Честит Никулден и дано много зддраве, щастие и любов на всички празнуващи! 
А сега към поста-днес пак няма да си говорим за нищо коледно, сори мотори! Искам,обаче съм невероятно изморена, този пост го пиша в леглото с полу-затворени очи (знам, че е 10, ама квот такоа изморена съм). За да не ви отчайвам напълно, ще ви кажа, че може би утре или вдругиден ще имам коледен пост и от 10 нататък ще са повече по темата, защото наистина имам идеи обаче нямам време пък ми се струва рано за някои, такива ти ми работи.
  В случай, че ви интересува с какво толкова е свързано заглавието ми, ще обясня. Може би се сещате в един пост споменавах за някви тестове и чудеса, ако не сега ви казвам, че тази седмица 3/5 дена имам тестова и днес беше първият в тази поредица от злополучия. Тестът по история. Тъй като аз харесвам история и госпожата харесва мен и учим за войни и протестанство и такива едни работи, в които има много имена и идеи аз очаквам някаква манджа с грозде. Нещо сложно, с години, описания, сравнения (даже съм чела допълнително), като имате впредвид всичко това и като цяло какво представлява един български учебник по каквото и да е било (под това имам впредвид, че в учебниците ни се казва много, но обобщено и по доста неясен начин) тя ни даде теста от учебника, който аз бях решавала поне 3 пъти само защото ми беше скучно (то да бях само аз, пак добре) и като втора част даде неща от рода на "човекът бла бла" абе не го помня ама беше свързано с капитализъм, велики географски открития и така нататък, при което повечето решихме, че тя иска дефиниция или наименование като "хуманизъм", "протестанство", тя обаче искала епохи и оточнява в последните 3-4 минути, имайте напредвид, че преди това я питахме 3-4 пъти какво точно трябва да се пише...благодаря, госпожо, признателни сме.Заглавието идва от там, че смятам този тест за подигравка не за друго, а просто защото е толкова прост и изисква най-елементарна обща култура и слушане в час.
 Трябва да пиша есе по етика, да чета "Един живот" и на френски (което просто е мечтата ми, бъдете сигурни), имам да уча за тест по физика и просто не ми се мисли, отказвам. 
 Затова пък, ще ви кажа, че съм много горда със себе си,тъй като намерих и даже вече поръчах хубав и оригинален подарък за баща ми, който има рожден ден след 5 дни, наистина се надявам да му хареса.
 Това  за момента, аз си лягам ,тъй че лека нощ и до утре.

You Might Also Like

0 коментара