Бъдници,сериали и сармички #Blogmas 23

декември 24, 2016

Резултат с изображение за christmas is so closeЗедерее, как сте толкова близо до Коледа? Развълнувани, нетърпеливи, искащи сняг може би? Аз съм от всичко по малко, но най-вече гладна. За това реших да правя коледен сладкиш за празника, приличащ на дърво, който е познат на български като "Бъдник" и е френски. Произлиза от май 17 век беше, когато Наполеон издава заповед всички комини да бъдат заттворени, за да не се разболяват. Тази му идея не позволила на французите да си запалят огън на Бъдни вечер и да гледат искрите от Бъдника, затова сладкарите им измислили точно тази "торта" наподобяваща бъдник и носеща късмет и щастие.

Yule Log
Та аз реших да си направя. Нито продуктите са много, нито като цяло рецептата звучеше лесно.Единстввеният ми проблем беше рецептата, защото четох на български, на английски, а я имах и на френски и всяка казваше нащо различно. Тъй като имах само френската на лист и щеше да ми е най-лесно да я направя като ми е пред очите започнах нея. Според прочетено тестото беше най-лесно- лъжа! Направих тестото ДВА ПЪТИ и и двата се прецака. Не като вкус, а просто като го навивах се счупи така че в случай, че искате да правите нещо подобно на swiss roll не го печете много тестото, иначе се чупи. Всичко останало беше лесно и въпроса беше в разбъркването, но пълнежа ми се получи много добре. Трябва да ви кажа, ча ако не беше тестото щеше да е муцка, но уви. Няма да ви го снимам, че е изключително мизерно, но знайте че е много вкусно!
Като цяло в нас не е много натоварнето, освен сутринта когато чистих (като никога и по оправих напред назад) ислед това си ядох приготвях сладкиша. В момента тате ще ми прави сарми, защото цял ден мрънкам за точно неговите вкусни сармички. Като имаме 20 кила кисело зеле как да не мрънка човек за домашни сармички?! 
Изгледах си коледния епизод на "Sense8" и много ми хареса, особено частите наподобяващи на оргия. Изиграх 2 игри на тривиадор и в едната бях на второ, другата- последно, защото не знаех кога Роберто Кавали и направим магазин в Сан Диего или там квото беше! Вероятно ще започна "Ритматистът" в следващия час-два, ако нещо друго не ме занимае,но сега ще ви оставям защото трябва да отскоча до съседката и да и помогна (утре ще дообясня).

Резултат с изображение за air kiss gif Пожелавам ви невероятно изкарване на Бъдни вечер и усмихната Коледа! Дано всички се почувствате обичани и най-вече щастливи. <3

You Might Also Like

0 коментара